Saturday, November 20, 2010

Pasang template baru lagi. Ngaaaaa~

Dari zaman Myspace sampai la sekarang aku suka betul tukar layout profile aku. Tak kisah la Myspace, Friendster, Tagged, Blogger, Yahoo! Mail, Tumblr dan mana-mana website yang boleh ditukar layout, mesti aku tukar. Selalu. Nasib baiklah Facebook tak boleh tukar layout. Dalam jiwa tu memang dah ada naluri sorang web designer nak buat macam mana kan. B-]

Tadi baru tukar template baru untuk blog ni. Susah payah kot aku buat. Siap guna photoshop bagai. Hasilnya, urm. Ntah la, cantik ar jugak di mata aku hihi. Ni 1st attempt aku edit template untuk Blogger. Tak reti sangat pon. Edit yang basic boleh la.-_-'

Kalau diberi peluang, aku nak sangat belajar web/graphic designing. Sebab aku rasa bidang ni kool. Hehe. Tak tahu la apa yang kool, tapi kool lah.

**Hurm..yang header baru ni...Aku pon tak tau la konsep apa. Pakai letak je. Aku letak benda-benda kesukaan/minat aku macam kamera aku, kucing aku, lembu aku dan mikrofon? Errkk aku suka karaoke. Ngeee...**


2 comments:

Anonymous said...

comell je layout baruuu

-mia

Rogayah Suparman said...

hoho tennks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...