Friday, March 4, 2011

Expect the unexpected

Wah, setelah berpenat lelah aku bersengkang mata menahan lapo mencari idea nak buat catan apa, last last kena buat catan ni. Memang tak disangka-sangka. Ape yang tak disangka sangkanye? Haa cam ni ceritanya. 

Encik Anand suruh kiteorang cari gambar sumber ilham dalam 10 keping then dia akan pilih mana satu dia nak suruh kiteorang buat. Aku, macam biasa, gemar buat kerja last last minit, google-google gambar tak jumpa sangat sebab WIFI MAKTAB LEMBAB SANGAT, so terpaksa la korek hard disk cari gambar.

Lepas tu terjumpa la gambar bawah ni, catan yang aku buat masa semester 1 hari tu. Aku buat ni cincai je sebab malam sebelum dateline baru buat. So, tanpa membuang masa, aku pon terus la print nak bagi cukup kuota 10 keping tu (padahal tak cukup pon). Catan yang aku pilih ada la dalam 1-2 keping cam tu. 

Tengok-tengok, dia pilih yang ni. Aku cakap la, 

"Yang ni simple la, sir." (sebab aku tak nak buat yang ni) "Ini bukan simple, memang aliran catan India macam ni, so u buat yang ni." (sambil mencampakkan gambar ni kat aku dengan gaya cool)"Ala sir, ce sir tengok yang ni (catan yang aku suka), susah sikit nak buat hehehe""No no, u buat yang ni. Saya yang kasi markah nanti."
"Erkkkk. Hurm yelah -_-'......"



Padahal aku bubuh yang ni sebab nak cukup kan kuota je. Uwarrrghhhhh. Tak pe, its ok. Mungkin boleh buat pembaharuan ke untuk this catan. Tambah teknik lain ke. Bagi nampak tak simple sangat. Hohohohoho kita tunggu la bila dah siap nanti cam mana le ropenye...

*Angin syahdu meniup* tiba-tiba teringat pulak dekat catan pertama sekali aku buat waktu foundation dulu. Yang ni pon tiru jugak, haha aku cakap awal-awal takut nanti tiba-tiba kome google kang terjumpa yang sama macam ni tapi buruk sikit dari ni wakakaka maknanya bukan aku punya la tu.

Munirah '09? hahaha buruk gila watermark. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...