Monday, June 6, 2011

I've created my own museum. Wanna see it?



Hari tu bosan2 masuk la satu apps ni, Intel® The Museum of Me. Apps ni akan kumpulkan segala history kita sepanjang ber-facebook di dalam satu muzium kita sendiri! Jadi, segala susur galur (betul ke perkataanye ni?) selama korang berfacebook akan di paparkan dalam tanyangan clip animasi lebih kurang 1 minit lebih. Wahhh rasanya macam aku masuk muzium aku sendiri yang serba serbi hi-tech lepas tu ada orang tolong bawakkan aku jejalan dalam muzium tu. Cambest weh even sekejap.

Selamat datang ke The Museum of Me.
Brought to you by Intel.


 List of friends I interact with the most. Dari kiri ialah Yana, Safwan Mahzin, yang tengah aku tak kenal tapi dia selalu send request Farmville kat aku, mungkin tu yang interact banyak kot?? hahaha, seterusnya Intan dan kanan sekali Ekin. Semua kawan baik aku.


 Cantik pulak bila gambar2 semua di-gather macam ni kat dinding kan?


 Kan? Nyata sudah aku suka sangat guna perkataan "kan". Kan kan??


Ni pulak gambar2 yang aku like kat FB. Eh, asal ko ulang2 je gambar manggis tu? Tau la aku mengidam nak makan manggis. 



Baik. Setelah dikira2, jumlah pengunjung museum Rogayah Suparman setakat ni ialah 9 orang yeayyyy. Semuanya tak berganjak dari melihat gambar2 dan info2 dalam muzium ni. Nampaknye mereka sangat terpegun ye. Trimas Intel kerana memberi chance of a lifetime ini kepada saya. Saya sangat terharu.


 So, inilah muzium pertama aku, korang ada? Hahaha kalau korang buat ni korang pon akan ada la muzium sendiri. Ini link nya; http://www.intel.com/museumofme/r/index.htm

2 comments:

safwanmahzin said...

saye nak mencuba jugakk tapi lembap bebeno

Anonymous said...

agak ah lembabnye..hari tu nk buat pon kene tunggu lama...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...