Tuesday, June 14, 2011

Lembu Farmville tengah sedih.......

Sape nak adopt saya?? Anyone??

Ohhh hancurnye hati gueyh melihat result semester lepas. Rasa macam nak karaoke lagu patah hati je kat youtube. Bapak menurun keputusannye. Dari 3.54 zaasssssssssssss jadi 3.39 sahaja. Purata pon menurun jugak. 

All I can say now is just, too many happy time last semester. Banyak sangat hoya nye, study tak nak. Tapi kawan2 aku semua result bagus, asal aku sorang je yang noob? Diorang pon main jugak. OK fine, aku memang noob to the bone, fineeeee.

Sorry la kepada ibu dan bapa kerana anak mu ni dah semakin bangang dari hari ke hari. Hampa je mak aku bila aku cerita pasal result kat dia. Astu kene bebel la sebab time study week hari tu balik rumah tak study langsung wakkakaka yesss mak, my bad. I know I know.

Camne nak dapat dekan ni? You tell me?? Tell me now! Purata keseluruhan dari 3.6 zassss turun 3.53. Nak jadi lecturer konon. Study dulu la baru sembang chorrrr.

Baik baik suara dalaman. Semester depan aku struggle ok, study smart hehe. Lepas pindah bilik insyaallah boleh la dapat udara baru. Nyaman sikit. Hehehe K bai!

2 comments:

safwanmahzin said...

saye gembira dapat teruskan pengajian but..nak bg naik 2 cmne???tell me gak?????

safwanmahzin said...

saya ada tag kamu..kalau rajin tgok lah..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...