Tuesday, July 26, 2011

Aku rabun.

Assalamualaikum. 

Dalam family aku yang pakai spek mata cumalah mak dan abah aku je. Adik beradik aku 7 orang, semua tak pakai spek mata termasuk la aku. Maksudnye family aku ni mempunyai penglihatan yang agak baik jugak lah. 

Tapi malangnye, semalam aku pergi check mata then aku dapat tau yang aku ni rabun. Dan memanglah aku rabun sebab terlampau suka tengok screen komputer lama2. Juga silau aku tinggi kerana terpaksa memandang muka Safwan Mahzin tiap2 hari. Ok gurau je Wan ek hihik. 

Nak tak nak terpaksa jugak buat spek mata sebab tak mau power aku naik lagi. Ahhhhh aku tak boleh terima kenyataan yang aku kena pakai spek mata. And it cost RM258 total! Tapi tak pe lah, comel gak aku pakai spek. Nampak ilmiah sikit krohkrohkroh.....


Eh wan, cover sikit silau boleh? hehehe joking.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...