Friday, January 21, 2011

Benda yang paling menyakitkan hati sekali bila....

Aku percayakan kau, kau buat taik dengan aku. Kau ingat dengan mintak maap tu boleh setel masalah la? Atleast, atleast step up la berani mengaku tu salah kau. Bukannya tunding jari dekat orang lain. Lepas tu bila kau ingat hangin aku dah hilang kau boleh buat tak tau je la? Tak de pon nak tolong cucikan balik taik yang kau dah sepahkan dekat aku. Aku cakap kau ni takde balls kang marah pulak. Aku pikir kau tu kawan aku je aku malas nak marah kau lama-lama. Tapi kau ni memang jenis yang muka tak malukan, marah ke nasihat sampai gugur-gugur gigi pon takkan lut punya. Tetap jugak dengan perangai bangang kau tu. Ingat orang suka ke?? 

Janganlah sampai semua orang dah nak fed up dengan kau nanti baru la kau betul-betul nak berubah. Dulu orang dah kasi kau peluang nak ubah sikap tu tapi kau ulang balik perangai annoying kau tu. Dulu dah kena isolate sekali kan, kau tau macam mana rasanya kan? Takkan kau nak kena pulau sekali lagi? 

Aku harap kau, ye kau baca benda ni. Sebab aku dan yang lain-lain rasa macam nak tengok muka kau pon tak larat dah. Ni kan lagi nak nasihatkan kau. Kami dah penat. Orang lain memang nampak macam kami ni selalu buli kau, selalu marah kau, selalu bahan kau, tapi kami cuma nak kau sedar yang kalau kau bawak perangai buruk kau tu sampai kau dah tua nanti, percayalah, kau akan hidup sensorang je nanti.

2 comments:

PinQib said...

kucing wana hitam comel
macam citer sabrina the teenage witch
my favy!!@@

|How to have a MIXED baby?|

PinQib said...

tskkk

hehe
sabar33
3

|How to have a MIXED baby?|

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...