Monday, January 31, 2011

3 Layer Tea sedap la giler !


Waaaa ini merupakan crave terbaru aku. Memang jahat teh ni. Originated from Kuching, Sarawak, rasa dia lemak tapi tak manis, rasa macam cendol tapi sedap lagi, part yang paling best sebab 3 layer dia tu la. Sejuk je mata memandang. Refresh the tekak ya know...

Selama ni nampak tak pernah teringin nk order, tapi semalam tiba-tiba buang tebiat nak try rasa pulak. Mapley Vanggey dekat Ipoh punya 3 layer tea memang superb ah (sebab tak pernah rasa kat tempat lain lagi hahaha) walaupun yang dia bagi tak sama macam yang dalam gambar sob sob. 

Harga dia mahal la sikit dalam RM2.50 - RM3.00 segelas. Well, bagi aku takpe bayar mahal sikit asalkan sedap. Kalau orang yang bayarkan lagi la sedap weweee. Jika tak sedap mintak je yang baru. Minum sampai sekerat gelas, pastu mintak baru cakaplah tawar ke, nanti mamak tu kasi yang baru hehehe. Jangan buat, dosa. 

Mesti hampa kata kat aku, "Booo la weh, orang lain dah tak heran dah, banyak kali dah minum, ko baru nak minum hahaha!" Eh, hello, dekat K.Kangsar ni aku rasa takde pon jual 3 Layer Tea lagi, sebab tu aku lambat sikit. @_@



Nota terselit - Kini sedang bimbang memikirkan keselamatan pelajar-pelajar Malaysia di Egypt. Doakan semoga Allah lindungi mereka dari sebarang kecelakaan dan semoga mereka cepat dipindahkan ke tempat yang lebih selamat tak pon bawak balik M'sia terus je. Amin. 

Baca beritanya di sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...