Monday, December 5, 2011

Fantastic Pieces Giveaway

Di sini ada berita baik untuk peminat2 blogshop atau online shopper sebab Fantastic Pieces akan buat giveaway untuk sesiapa yang bertuah saja lah. Aku dapat tau berita ni dari salah sorang blogger yang aku follow tadi a.k.a senior aku jugak lah. Saja lah nak try my luck yang tak seberapa ni heee.

So, Fantastic Pieces ni adalah sebuah blogshop yang menjual dress, blouse, cardigan untuk gegerls saja. Ini pon first time aku bukak blog ni. Almaklum le, dah tau ada giveaway, sape yang tak mau kan? hehehe Btw, aku sangat tertarik dengan dresses dan blouses dalam blog ni, cantik2 dan harga die reasonable. 

Sesiapa yang bertuah tu dapat pilih mana2 dress atau cardigan atau blouse yang still available bernilai RM35!! Kalau la aku jadi random winner tu kan, aku dah siap pick dress yang aku suka hihihik =P So takde la kalut2 nak cari nanti kan? Hahaha saiko gile. 

Kalau nak tahu lebih lanjut pasal giveaway ni, boleh la singgah ke Fantastic Piece nih. Tarikh tutupnya 25th Dec 2011. Banyak masa lagi kalau nak take part jugak. 

Aww sweetkan? 
or

RM36 (kene tambah RM1 la nanti?) 

Tolong jangan saiko sangat boleh? Dah la tak tentu lagi dapat, dah siap pilih dua sekali. Pilih pulak yang lebih seringgit. Tak malu ke hahhh??? Tapikan, kalau tak menang pon, aku rasa aku nak beli lah cardigan yang RM36 tu. Cantik kottt!!

2 comments:

FANTASTIC PIECES said...

thanks for ur participation my dear..haha..kalau menang pilih saja mana yg anda suka yg menepati syarat okayy =) gud luck!

[z@ck] said...

hahaha.dah chop siap2.senang nanti.kot2 la menang kan =P btw, my current blog is

http://zackohzack.blogspot.com

yang zacksygfaiz tu dah tak pakai sgt dah.just untuk ping blog je =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...