Sunday, December 6, 2009

Lagu Mana Ekkk?

Selamat pagi tengahari petang semua~

Sebenarnya aku try nak tukar layout blog aku ni tapi aku xreti. Sebab apa? Sebab sekarang ni aku pakai layout yang orang ramai pakai gak. Xsuka ar sama2 ni..aiceh...

Aku nak pakaikan blog aku ni layout yang stail2 sikit. Tapi aku xtahu nak buat macam mana dan nak cari dekat website apa. Aku pon bukannya hebat pasal kod html semua tu.

Jadi, sesapa yang tahu kat mana nak cari layout2 tu boleh la hit aku ye. Mekacih ^_^

5 comments:

safwanmahzin said...

aku pon nak wat gakkk...tp aku suke gak yang simple..tp ramei yang gune kan???

CiP FaRAh said...

meh daku bantu meh..
sonang2 cip pergi google, then taip "free blogger template"..
pilih website mana yang ang berkenan.
dah tu pilihlah mane satu template yang hang suka.
tentukan whether template tu HTML atau XML.

HTML untuk classic version dan XML untuk new version.

lepas itu sila ke link ini.

HTML --> http://www.blogspottemplate.com/help/how-to-use-classic-blogger-template-html-in-new-blogger

XML --->
http://www.blogspottemplate.com/help/how-to-use-new-blogger-template-xml-in-new-blogger


=p
harap dapat membantu!
tehee~

Rogayah Suparman said...

cip farah - wah..akan dicuba pasni..trimas2

CiP FaRAh said...

uuuu~~~...sudah berubah anda punya layout!!!
congrats2!

Rogayah Suparman said...

cip fara- trimas kerna mmbantu..jadi gak buat layout ni even cm hampeh sket....huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...