Thursday, July 2, 2009

To all KSAHan, Barang2 Gebu untuk Dijual







Salam,

Post kali ni aku nk meMarketkan stuffs yg dijual dan dibuat sendiri oleh sorang membe aku kat KSAH ni, name dia Yana… ala yg cakap kedah over tu..hahahaha

Barangnye simple je, keychain,button,hairclip dan yg seantero dgnnye. But, yg penting skali, handmade tau…Plus, Yana boley buatkan untuk korg ikut design or taste korg n harga yg ditawarkan mengikut designnye gak la dan berpatutan…

Selain tu, Yana ada buat tempahan untuk perkataan seperti nama korg ke, nama abah korg ke, nama bf&gf korang ke, nama jiran sebelah ke xkisah la and ianya mmg comel…satu huruf 70sen je…lagi byk huruf lagi berposen2 la…Sebagai kaedah untuk mempromosikan barang2 yg agak baru ni, harga yg ditawarkan hanya dari RM3 & ++... Harga ni mmg dah murah abis la sbb harga promosi, kalu kat tmpat lain, design simple je tp smpai berbelas2 ringgit..haaa

So, aku xreti la nk market2 byk lagi ni…sbb aku bukan supermarket…justeru itu ye, korg tgk je la gamba2 yg aku tempek kat bawah ni…kalau berkenan aku akan serta kan link kat bwh post ni….zassss



RM3





Yang ni NOT 4 SALE sbb gua punya..Buat sendrik tau ;P







Yang ni plak utk couple2 diluar sane yg nak berkongsi dgn gepren@bopren sbgai tanda percintaan korg...kasi design, ktorg buatkan...NOT 4 SALE gak...untuk pameran semata2 sbb dah ada org yg punya..hehe







Tengok la betapa comey nye kalu dibuat sangkut kunci, xsangkut kunci pon sangkut kat jari pon jadi ar...mesti jiran2 sebelah korg jeles punya...heeee sorry NOT 4 SALE gak...







Haa ni satu lagi...RM3 je







Ni pulak tulisan2 kalau korg nk buat nama ke..Tempek kat laptop pon kiut gak..ada pelbagai pilihan warna dan 1 huruf = 70sen









p/s-Kalau berminat, link terus ke url ni bubbleyana.blogspot.com atau korg boley tempah kat blog aku je.



Disbb kan ktorg baru je buat bisnes ni, so pelanggan pon tertumpu kepada semua warga KSAH la sbb senang nk buat jual beli...Insyallah kalu dah berjaya sikit ktorg akan kembangkan bisnes ni kepada org2 luar pulak...



Korang mesti polakkan sebb sume stuff kat atas yg tiut miut ni sumenye NOT 4 SALE. Apa kata, korg tempah je n kasi design yg korg nak. Nak yg sama mcm yg atas td ke or mcm mana pon xkisah la asalkan tidak melanggar batas undang2 dan x impossible...huhu



*Sebarang persoalan boleh la hit back post ni...Insyaallah akan dibalas.





5 comments:

Rzff said...

hello gayah..haha

cik.gilbert said...

cun seyh..x leh kea aku nak tempah?

liyana said...

comel la.....
blh i tmpah x..hahahah

Rogayah Suparman said...

liyana mana kah yg sungguh saiko ini??

Orked said...

yg tulis kat laptop tu leh request tak tolong jahit kat baju. =]]
do reply me. =]]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...