Saturday, June 13, 2009

Kepada Kipas-ssh-mati Supernatural & Smallville...

Boring la ari sabtu ni…cadangnye petang ni nk ronggeng ipoh jap…so aku nk menaip sikit la utk menghilangkan boring pada tengah hari yg xbrape nk panas ni..heee



Berbalik kepada tajuk blog td..to die-hard-fans of smallville n supernatural..hehe aku dh abis tgk season 4 Supernatural yg mane blom kuar kat TV lagi…astro pon belom agi aku rasa...then dah abis tgk season 8 Smallville gak yg kat astro baru tyg season 7 & tv3 baru tyg season 6 xsilap aku…

Korang jgn tnye aku mana aku dpt stok cite2 ni…DONLOD ar…jaat xjaat nye aku ni kan..haha xkisah ar yg tu…

So apa yg boleh di konklusikan kat sini, season 4 Supernatural ni mmg gempak ar dan menampilkan kelainan di setiap episod nye…korang mesti akan rasa addict bila dah tgk 1 episod, then nk tgk lagi yg seterusnye..cam aku la…aku habiskan 1 season yg ada 22 episod dlm masa 2 hari je…smpi pagi aku lyn cite ni…ye x ye nye.. so xpect the unxpected dr season baru ni…

Adakah darkness dlm diri Sam akan berleluasa?? Adakah Dean akan jdkan aku gf baru dia??? Haaa itu yg kita xtau…hua3

Smallville laks…hurm aku baru abiskan season 8 dia kelmarin kot…22 episod 2 hari gak..haha gila aku xbuat keje umah ke??? Well, aku xtgk pon season 7nye sbb mls..aku trus skip tgk s.8..so byk gak la yg aku terlepas…characters baru la…power baru la…sama cm supernatural gak…mmg addicted bila dh tgk skali…korg xbley expect ape yg akan berlaku lepas ni…sape yg boley dipercayai…cthnye, Clark Kent xturun sorg ke bumi 23 tahun lepas, dia ada bwk geng…tp sape?? Hell yeah~~

CK masih lagi menaruh perasaan kat Lana, n she feels the same way too… abis tu mcm mana Lois Lane nak masuk lane?? Haaa itu yg korg kena tunggu smpi kuar kat TV nnt…xpon korg donlod je la cite ni…

Xsabau2 nk tunggu season5 Supernatural & season9 Smallville plak (dgr cite CK akan bercinte nan LL lak..cm ne tu??) Hurm…

Zasssss~~~



p/s-aku pon kipas susah mati TV series ni...heeee











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...