Wednesday, May 27, 2009

Happy 19th Bufday Yana!!

Pada 23hb Mei yang lepas mmber ku yang sorg ni telah mnyambut hari jadinye ya ke-19..Nama dia Norakma Liyana Mohd Saleh (pggil yana je) Yana ni classmate aku gak. Tapi masa tu dia kat penang; umah kakaknye. So, xdpt la celebrate bufday ngan ktorg sume.. tapi xper la sbb yana brought something special kat ktorg sume…hehe thnx so much yana.. ilysm akakkkk yana..heeee
Yana berposing ngan present dr ktorg yg xseberapa tu..hee juga home made cupcakes yg tomey tu...heee
ni la gmbar cupcakes td dr angle dekat..heee teliur aku tgk... so yummy yana buat..yeyeayy
Ni la muka gua yg otw nk merobek cupcake yg kiut tu...teliur beb..huhu
Pape pon aku nk ucapkan Happy Birthday utk Yana sekali lagi...heeee xreti la nk wish..ekeke 1 je, moga friendship kita sume kekal smpai bila2....keep on onaring guys!! tara hal punyee 
p/s  = aku dh lama xupdate blog aku ni..biasa la bz ngan itu ini..exam la...dgn server tenet yg selalu je down....so aku tulis 2 blog trus dlm 1 hari..hehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...